- X poate indica prezenţa / absenţa ucigaşilor statici, respectiv poziţia acestora faţă de colectabile dacă aceştea sunt prezenţi
- '' arată existenţa unui gardian care, în anumite condiţii, încremeneşte (pot fi mai mulţi)
- Y arată locul încremenirii faţă de colectabile
Acesta este un nivel de (inter)tip 1''2:
Nu există ucigaşi statici (=> X=1), nu există colectabile (inexistenţa colectabilelor se consideră situaţie echivalentă cu "2", indiferent dacă e vorba de ucigaşi statici sau alte caractere ucigătoare, deci Y=2). În "Provocarea Imperiilor Antice", multe din nivele aparţin acestui intertip, cu precizarea că acolo resetarea nivelului (sau alegerea altuia) are loc doar dacă personajul principal este atins de 4 ori. Un exemplu de nivel 1''2 în Provocarea Imperiilor Antice:
Nivel 2''2:
Există ucigaş static (perna de pe pat - vizibilă începând cu minutul 1:07), şi există gardian care încremeneşte în unele cazuri, dar nu există colectabile, ceea ce înseamnă o situaţie echivalentă cu cea în care colectabilele nu sunt în imediata vecinătate (în lateral / sub / deasupra) elementelor amintite anterior, de unde rezultă că X=2, respectiv Y=2. Deci, un intertip 2''2.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.