marți, 29 mai 2018

INTERTIPUL SECUND (X''Y)

Atunci când un gardian încremeneşte (temporar), el se comportă, în acel interval de timp, ca un ucigaş static. Codificarea unor astfel de nivele se face X''Y unde:

  • X poate indica prezenţa / absenţa ucigaşilor statici, respectiv poziţia acestora faţă de colectabile dacă aceştea sunt prezenţi
  • '' arată existenţa unui gardian care, în anumite condiţii, încremeneşte (pot fi mai mulţi)
  • Y arată locul încremenirii faţă de colectabile
Acesta este un nivel de (inter)tip 1''2:
Nu există ucigaşi statici (=> X=1), nu există colectabile (inexistenţa colectabilelor se consideră situaţie echivalentă cu "2", indiferent dacă e vorba de ucigaşi statici sau alte caractere ucigătoare, deci Y=2). În "Provocarea Imperiilor Antice", multe din nivele aparţin acestui intertip, cu precizarea că acolo resetarea nivelului (sau alegerea altuia) are loc doar dacă personajul principal este atins de 4 ori. Un exemplu de nivel 1''2 în Provocarea Imperiilor Antice:


Nivel 2''2:
Există ucigaş static (perna de pe pat - vizibilă începând cu minutul 1:07), şi există gardian care încremeneşte în unele cazuri, dar nu există colectabile, ceea ce înseamnă o situaţie echivalentă cu cea în care colectabilele nu sunt în imediata vecinătate (în lateral / sub / deasupra) elementelor amintite anterior, de unde rezultă că X=2, respectiv Y=2. Deci, un intertip 2''2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.